Friday 14 November 2014

Assalamualaikum and morning yang tak berapa nak morning dah u olls..Hari ni takde entri terbaru ye..just nak bagi ucapan macam guru besar bagi ucapan kat perhimpunan sekolah je..hahaha

First..nak ucap terima kasih banyak2 kepada semua pembaca yang dah melawat dan yang hari2 datang melawat ke blog saya semata2 utk mengetahui citer terkini mengenai Ain Farah dan Tengku Zahran. Sungguh saya benar-benar terharu bila Ain Farah sudah pun mendapat tempat dihati mereka yang membacanya. Hampir setiap hari saya menerima sms yang bertanyakan khabar mengenai Ain Farah membuatkan saya rasa so touching sesgt..cheewah masuk mood jiwang kejap.

Kepada semua pembaca di seluruh Malaysia, Indonesia, Brunei dan Singapore yang telah membaca kisah Ain Farah, memberi komen2 membina dan juga memberi kata2 semangat..tiada apa yang mampu utk saya katakan melainkan ucapan jutaan terima kasih yang tak terhingga.

Buat semua geng #toingtoing..awak semua memang tersangat dan terlebih gula berkilo2 sweetnya. Awak semua telah membakar semula semangat saya untuk terus menghabiskan kisah #AinFarah. Cerita rekaan korang dalam sembang 'tehpeng' memang benar2 mencuit hati. membuatkan saya sentiasa tersenyum sendiri membacanya. sangat2 terharu dan kembang setaman rasanya bila korang selalu mengaitkan dialog2 dan scene2 yang ada dlm AFIAP dalam perbualan kalian.

Demi korang semua yang saya sayang tak kira dalam dan luar negara..In Shaa Allah saya akan cuba sedaya upaya saya untuk menghabiskan kisah ini secepat yang mungkin.

Sayang korang ketat2..Love u to the moon and back.

"Pergi aku terasa kaku..balik aku terasa rindu"
  

6 comments:

  1. toing toing toing! Selamat pagi kak leeyaaaa....
    Aja aja! Hwaiting! Ganbatte! Jia You! Su Su!
    Love u more kak leeyaaaaaa!

    ReplyDelete
  2. toing toing toing! Haiii Fika Hidayat..im back..sorry terlambat sgt sgt nak reply comment awaa..terima kasih yg tak terhingga di atas segala sokongan, doa dan kata-kata semangat yang telah diberikan..sungguh akak terharu dik..thanks a lot for loving me..love u so much till jannah...muahbykciked

    ReplyDelete
  3. Salam.
    Nak tanya, sis dah stop mnulis kisah AF & TZ kat blog ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Belum lg sis. Tgh berusaha menyiapkan cerita ni. Terima kasih kerana sudi mengikuti cerita AFIAP ni. In Shaa Allah Pasti akn ada kesudahannya

      Delete
    2. Waalaikumsalam. Belum lg sis. Tgh berusaha menyiapkan cerita ni. Terima kasih kerana sudi mengikuti cerita AFIAP ni. In Shaa Allah Pasti akn ada kesudahannya

      Delete
  4. Love the story.it was recommended.just finish reading all chpater.hope to read more.how the stories would end.just to wish congrat to the writer in making this novel n more ideas,inspired.i would recommend more readers.so our writer be inspired to produce more novel in the future.when the next chapter be publish?anyways more power,goodluck n cheers.

    ReplyDelete